Την τελευταία ημέρα κάθε μήνα εκδίδονται και μοιράζονται τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας σε κάθε διαμέρισμα.
- Είσπραξη των κοινοχρήστων
Πραγματοποιούμε την είσπραξη των κοινοχρήστων σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, οι οποίες αναγράφονται στα ειδοποιητήρια. Επίσης, μπορούμε να εισπράξουμε τα κοινόχρηστα από οποιονδήποτε χώρο εσείς επιθυμείτε.
Μια φορά κάθε εβδομάδα επισκεπτόμαστε και επιβλέπουμε την πολυκατοικία σας.
Όλες οι απαραίτητες εργασίες ανατίθενται σε εξωτερικούς συνεργάτες. Στην περίπτωση που το κόστος μιας εργασίας ξεπερνά τα 100 ευρώ, συγκαλείται Γενική Συνέλευση της πολυκατοικίας, προκειμένου να ληφθεί απόφαση για την εκτέλεση ή μη της εργασίας. Στην περίπτωση, βεβαίως, που η πολυκατοικία διατηρεί συνεργασία με δικό της συνεργείο, συνεχίζουμε τη συνεργασία με το ίδιο συνεργείο.
Σε τακτά διαστήματα γίνεται έλεγχος της στάθμης του πετρελαίου και προχωράμε σε ανεφοδιασμό, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο. Ο ανεφοδιασμός γίνεται πάντα παρουσία ενός ή και περισσοτέρων ενοικιαστών ή ιδιοκτητών, αποφεύγοντας έτσι προστριβές και υπόνοιες σχετικά με τη σωστή ή μη παραλαβή.
Καταγράφουμε και φωτογραφίζουμε τους μετρητές θέρμανσης (πετρέλαιο ή φυσικό αέριο) πάντα την τελευταία ημέρα του μήνα. Διατηρούμε ψηφιακό αρχείο των φωτογραφιών, με σκοπό να εξαλειφθούν αμφιβολίες των διαμενόντων σχετικά με τις μονάδες κατανάλωσης θέρμανσης.
Διατηρούμε αρχείο με όλα τα νόμιμα παραστατικά τα οποία δικαιολογούν τα έξοδα της πολυκατοικίας. Ο φάκελος είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή, ώστε να ελέγχετε τη νομιμότητα και την κανονικότητα όλων των δικαιολογητικών.
Διοργανώνουμε Γενικές Συνελεύσεις, με στόχο τη συζήτηση και την επίλυση των προβλημάτων της πολυκατοικίας.
Η εταιρεία ΕΣΤΙΑ αντιμετωπίζει το θέμα των οφειλών με τον εξής τρόπο (εκτός και αν η γενική συνέλευση έχει αποφασίσει διαφορετικά):
- Τον 2ο μήνα οφειλής ενημερώνεται ο οφειλέτης με ένα απλό τηλεφώνημα
- Τον 3ο μήνα οφειλής ενημερώνεται ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος
- Τον 4ο μήνα οφειλής αποστέλλεται ενημερωτική επιστολή προς τον οφειλέτη και τον ιδιοκτήτη του. Αν ο οφειλέτης είναι συνεργάσιμος, προσπαθούμε για την εξεύρεση από κοινού λύσης. Αν όχι, τότε ο ιδιοκτήτης οφείλει να λάβει τις απαραίτητες αποφάσεις για το συγκεκριμένο ενοικιαστή.
- Τον 5ο μήνα οφειλής συγκαλείται συνέλευση, με στόχο την απόφαση αποστολής εξωδίκου προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος
- Τον 6ο μήνα οφειλής, κατόπιν απόφασης Γενικής Συνέλευσης, διενεργείται, μέσω του δικηγόρου της εταιρείας, αγωγή ή διαταγή πληρωμής προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος
- Διοίκηση της πολυκατοικίας
Γίνεται σύσταση μιας τριμελούς επιτροπής και ορίζεται ένας (εκ των τριών) υπεύθυνος. Η επιτροπή εκπροσωπεί όλη την πολυκατοικία. Η ΕΣΤΙΑ προβαίνει πάντα σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο της επιτροπής, προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε ενέργεια, ώστε να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι διαμένοντες.
Και, φυσικά, πρέπει πάντα να έχουμε υπόψη ότι η ανάθεση της διαχείρισης της πολυκατοικίας σε μια εταιρεία δεν σημαίνει ότι δεν ασχολούμαστε πλέον με τίποτα!!! Η ΕΣΤΙΑ λειτουργεί όπως ακριβώς ένας διαχειριστής που μένει στην πολυκατοικία. Απλά εμείς δεν μένουμε εκεί.