Αντιμετώπιση Οφειλών
Η εταιρεία ΕΣΤΙΑ το θέμα των οφειλών το αντιμετωπίζει ως εξής (εκτός αν στην γενική συνέλευση της πολυκατοικίας αποφασιστεί άλλος τρόπος αντιμετώπισης των οφειλών):
Τον 2ο μήνα οφειλής ενημερώσουμε με ένα απλό τηλεφώνημα τον οφειλέτη
Τον 3ο μήνα οφειλής ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος
Τον 4ο μήνα οφειλής αποστέλλεται ενημερωτική επιστολή προς τον οφειλέτη και τον ιδιοκτήτη του
Αν ο οφειλέτης είναι συνεργάσιμος προσπαθούμε να βρούμε λύση
Τον 5ο μήνα οφειλής γίνετε συνέλευση με απόφαση αποστολής εξωδίκου προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος
Τον 6ο μήνα οφειλής κατόπιν απόφασης Γενικής Συνέλευσης διενεργείται διαμέσω του Δικηγόρου της εταιρείας αγωγή ή διαταγή πληρωμής προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Διαχείριση πολυκατοικίες0
Έκδοση Κοινοχρήστων
πολυκατοικίες
0
Καθαριότητα πολυκατοικίες0
Δημόσιο-Ιδιώτες πελάτες0
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ | 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00 |
ΤΡΙΤΗ | 9:00 – 14:00 |
ΤΕΤΑΡΤΗ | 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00 |
ΠΕΜΠΤΗ | 9:00 – 14:00 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00 |
ΣΑΒΒΑΤΟ | Κλειστά |
ΚΥΡΙΑΚΗ | Κλειστά |