Αντιμετώπιση Οφειλών
Τον 2ο μήνα οφειλής ενημερώσουμε με ένα απλό τηλεφώνημα τον οφειλέτη
Τον 3ο μήνα οφειλής ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος
Τον 4ο μήνα οφειλής αποστέλλεται ενημερωτική επιστολή προς τον οφειλέτη και τον ιδιοκτήτη του
Αν ο οφειλέτης είναι συνεργάσιμος προσπαθούμε να βρούμε λύση
Τον 5ο μήνα οφειλής γίνετε συνέλευση με απόφαση αποστολής εξωδίκου προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος
Τον 6ο μήνα οφειλής κατόπιν απόφασης Γενικής Συνέλευσης διενεργείται διαμέσω του Δικηγόρου της εταιρείας αγωγή ή διαταγή πληρωμής προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Διαχείριση
Έκδοση Κοινοχρήστων
πολυκατοικίες
Καθαριότητα
Δημόσιο-Ιδιώτες
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ | 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00 |
ΤΡΙΤΗ | 9:00 – 14:00 |
ΤΕΤΑΡΤΗ | 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00 |
ΠΕΜΠΤΗ | 9:00 – 14:00 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00 |
ΣΑΒΒΑΤΟ | Κλειστά |
ΚΥΡΙΑΚΗ | Κλειστά |