Αντιμετώπιση Οφειλών

Η εταιρεία ΕΣΤΙΑ το θέμα των οφειλών το αντιμετωπίζει ως εξής (εκτός αν στην γενική συνέλευση της πολυκατοικίας αποφασιστεί άλλος τρόπος αντιμετώπισης των οφειλών):
  • Τον  2ο μήνα οφειλής ενημερώσουμε με ένα απλό τηλεφώνημα τον οφειλέτη

  • Τον 3ο μήνα οφειλής ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος

  • Τον 4ο μήνα οφειλής αποστέλλεται ενημερωτική επιστολή προς τον οφειλέτη και τον ιδιοκτήτη του

  • Αν ο οφειλέτης είναι συνεργάσιμος προσπαθούμε να βρούμε λύση

  • Τον 5ο μήνα οφειλής γίνετε συνέλευση με απόφαση αποστολής εξωδίκου προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος

  • Τον 6ο μήνα οφειλής κατόπιν απόφασης Γενικής Συνέλευσης διενεργείται διαμέσω του Δικηγόρου της εταιρείας αγωγή ή διαταγή πληρωμής προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Διαχείριση

0
πολυκατοικίες

Έκδοση Κοινοχρήστων

πολυκατοικίες

0

Καθαριότητα

0
 πολυκατοικίες

Δημόσιο-Ιδιώτες

0
πελάτες

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00
ΤΡΙΤΗ 9:00 – 14:00
ΤΕΤΑΡΤΗ 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00
ΠΕΜΠΤΗ 9:00 – 14:00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00
ΣΑΒΒΑΤΟ Κλειστά
ΚΥΡΙΑΚΗ Κλειστά

 2410 615384

ΧΑΡΤΗΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ